Меркулов, Микола Володимирович2020-10-162020-10-162018Меркулов, М. В. Теоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах глобалізації = Theoretical and methodological basis of the management system of the enterprise's marketing activiti in the globalization conditions : дипломна робота магістра / М. В. Меркулов; наук. кер. Є. І. Масленніков; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. менеджменту та інновацій. – Одеса, 2018. – 96 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29143Актуальність теми полягає в тому, що маркетингові заходи є необхідними для економічного процвітання підприємства, і правильна розробка їх – це шлях до добробуту в нових економічних умовах. Особливо це стосується планування маркетингової стратегії підприємства, оскільки від правильності і доцільності виконання цієї роботи залежить успіх всієї маркетингової діяльності будь-якої фірми. Розробка маркетингової програми є особливо актуальною в наш час насамперед тому, що перехід української економіки на ринкові основи відбувся зовсім недавно, а тому у вітчизняних підприємств спостерігається певна відсутність досвіду роботи в нових умовах, що стосується і розробки маркетингових програм.uk073 менеджментаспекти маркетингового середовищасучасних інструментів в маркетинговий діяльності підприємствапланування маркетингової діяльностіорганізаційно-економічна характеристика підприємствасучасні інтернет-технологіїТеоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах глобалізаціїTheoretical and methodological basis of the management system of the enterprise's marketing activiti in the globalization conditionsDiplomas