Радіонов, Денис БорисовичПанкова, К. С.Radionov, Denys B.2025-07-092025-07-092025Радіонов Д. Б. Вплив методики ТРВЗ на уроках біології на розвиток творчих здібностей та засвоєння нового матеріалу учнями 7-8 класів / Д. Б. Радіонов, К. С. Панкова // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 5 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 2. – С. 169–173.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41879У статті розглянуто вплив використання методики ТРВЗ у навчанні біології учнів 7–8 класів. Досліджено рівень засвоєння матеріалу та розвиток творчих здібностей школярів у контрольних та експериментальних групах. Встановлено, що застосування ТРВЗ сприяє підвищенню зацікавленості учнів, формуванню критичного мислення та кращому запам’ятовуванню біологічних концепцій.The article examines the impact of using the TRIZ methodology in teaching biology to 7th and 8th-grade students. The study analyzes the level of material assimilation and the development of students’ creative abilities in control and experimental groups. It has been established that the use of TRIZ increases students’ engagement, fosters critical thinking, and improves the retention of biological concepts.ukНова українська школаТРВЗбіологіякритичне мисленнятворче мисленняінтегроване навчанняNew Ukrainian SchoolTRIZbiologycritical thinkingcreative thinkingintegrated learningВплив методики ТРВЗ на уроках біології на розвиток творчих здібностей та засвоєння нового матеріалу учнями 7-8 класівArticle37.036:57.091.3