Ткаченко, Майя ВікторівнаЯкубовська, Олександра МиколаївнаТкаченко, Майя ВикторовнаЯкубовская, Александра НиколаевнаTkachenko, Maiia V.Yaukbovska, Oleksandra M.2018-07-242018-07-242004Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/18079У статті досліджено проблему дидактичних засад застосування технологій мовленнєвого впливу в процесі фахової підготовки студентів. Визначено особливості, функції та фактори ефективності педагогічного мовлення, виділено принципи педагогічного мовлення як складової педагогічної взаємодії. Розкрито можливості застосування інтерактивних дидактичних технологій у процесі оволодіння студентами мовленнєвою діяльністю.The article is dedicated to a problem the didactic basises of the realization technologies of speech influence in the professional training. The peculiarities, functions, effective factories of a pedagogical speech are determined.Исследована проблема дидактических основ применения технологий речевого воздействия в процессе профессиональной подготовки студентов. Нами были выявлены особенности, функции и факторы эффективности педагогической речи, выделены принципы речи педагога как элемента педагогического взаимодействия, а также раскрыты возможности использования интерактивных дидактических технологий в процессе овладения студентами речевой деятельностью.ukглотодидактикапедагогічне мовленнятехнології мовленнєвого впливувербальна комунікаціятехнології навчанняglottodydacticspedagogical speechtechnologies of speech influenceverbal communicationtechnology of educationпедагогическая речьтехнологии речевого влияниявербальная коммуникациятехнологии обученияДидактичні засади застосування технологій мовленнєвого впливу в процесі фахової підготовки у вищому навчальному закладіThe didactic basises of the realization technologies of speech influence in the professional trainingДидактические принципы применения технологий речевого воздействия в процессе профессиональной подготовки в вузеArticle