Андрієнко, Нателла Сергіївна2024-06-102024-06-102023Андрієнко, Н. С. Частиномовна сугестія в рекламних текстах = A part-of-speech suggestion in advertising texts : кваліфікаційна робота магістра / Н. С. Андрієнко. – 2023. – 84 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38386Стрімке зростання кількості різноманітних компаній та пропонованих ними товарів і послуг зумовило пошуки шляхів ефективного їх просування на споживацькому ринку та пошуку оптимальних стратегій рекламної комунікації з використанням методів впливу. Сучасні дослідники засобів масової інформації (ЗМІ) Д. Маклюен (2003), Н. Непийвода (2001) виокремлюють впливову функцію, притаманну всім жанрам медіа і, насамперед, рекламі. Т. Ковалевська стверджує, що «реклама як креолізований текст на сьогодні виступає доволі потужним індуктором модифікації складних психічних утворень і «здатна моделювати свідомість людей у відповідності до цілей і потреб рекламодавців та змінювати сторіччями усталені звички, соціальні норми і культурні традиції… за порівняно короткий період часу" [Ковалевська, 2008, С. 217].uk035 філологія035.01 українська мова та літературамагістррекламна сугестіясугестивні технологіїреспондентзовнішня рекламаанкетуванняЧастиномовна сугестія в рекламних текстахA part-of-speech suggestion in advertising textsDiplomas