Канзафарова, Ілона СтаніславівнаKanzafarova, Ilona S.Голоденко, Iрина Олександрiвна2021-11-242021-11-242021«Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо- наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження» : зб. матер. 2-ї міжнар. конф. (Одеса, 5-6 липня 2021 р.). – Одеса, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31901Зміни, що відбулися в останні роки в суспільстві, ставлять перед вищою освітою нові цілі в процесі підготовки студентів. Особливого значення у підготовці майбутніх фахівців набувають питання гармонічного поєднання навчального процесу та науково-дослідницької роботи студентів закладів вищої освіти (далі – ЗВО). Система вищої освіти повинна надати студенту здатність до активної адаптації, тобто він повинен не просто мати певний рівень знань, але й постійно вдосконалювати свої знання, поширювати науковий кругозір, розвивати здатність до наукового мислення та дослідницьких умінь і навичок.ukнауково-дослідна діяльністьосвітній процесвища освітасистемаПроблеми організації науково-дослідної діяльності студентів у закладах вищої освітиArticle