Шведенко, Анастасія Євгеніївна2023-05-252023-05-252022Шведенко, А. Є. Функціонування концептуальної метафори у франкомовному та україномовному рекламному дискурсі = Conceptual metaphor functioning in French and Ukrainian advertising discourse : кваліфікаційна робота магістра / А. Є. Шведенко. – Одеса, 2022. – 81 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35297Мислетворчі процеси людини є чи не найголовнішою темою наукових напрацювань останніх десятиліть. І одним з основних ключів до розгадки складних нейролінгвістичних процесів є метафора. Спершу метафора розглядалась на рівні з іншими тропами, що сприяють увиразненню людського мовлення, згодом лінгвісти помітили її здатність формувати нові сенси, в залежності від контексту, в якому її було вжито. Наприкінці ХХ ст. вчені Дж. Лакофф та М. Джонсон виокремили специфічний вид метафори, котрий якнайкраще розкриває поєднання мовлення й мислення – концептуальну метафору.uk035.055 романські мови та літератури (переклад включно)французька моваметафораконцептуальна метафоралінгвістичний дискурскогнітивний дискурскультурологічний дискурсдискурсФункціонування концептуальної метафори у франкомовному та україномовному рекламному дискурсіConceptual metaphor functioning in French and Ukrainian advertising discourseDiplomas