Сторіяско, Катерина Сергіївна2019-11-302019-11-302018Сторіяско, К. С. SMM (social media marketing) як технологія та професійне середовище: специфіка та динаміка = SMM (social media marketing) as a technology and professional environment: specificity and dynamics : дипломна робота магістра / К. С. Сторіяско; наук. кер. О. О. Фостачук; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т міжнар. відносин, політології та соціології, Каф. соціології. – 2018. – 74 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26345На сучасному етапі розвитку суспільства відзначається активне проникнення нових інформаційних технологій в усі сфери життя. Не є винятком і канали комунікації. Виникнення та активне використання соціальних мереж поступово призвело до появи нової професійної діяльності, що іменується SMM (social media marketing). З’являються вакантні робочі місця на ринку праці, поступово зростає попит на професію, а разом з цим збільшується кількість освітніх курсів, семінарів, тренінгів у напрямку SMM, адже цій спеціальності не навчають у державних освітніх закладах.other054 соціологіясоціальні мережіринок праціSMM-спеціалістсоціальний портретSMM (social media marketing) як технологія та професійне середовище: специфіка та динамікаSMM (social media marketing) as a technology and professional environment: specificity and dynamicsOther