Стафєєва, Наталія Валентинівна2024-07-082024-07-082023Стафєєва, Н. В. Медійний бренд регіональних ЗМІ = Media brand of Regional Mass Media : кваліфікаційна робота магістра / Н. В. Стафєєва. – Одеса, 2023. – 69 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38697Актуальність дослідження зумовлена тим, що світ живе в епоху глобалізації. Чи означає це, що місцеві співтовариства поступово втрачають своє значення? Навпаки! В людях усе ще досить сильним є почуття приналежності до місцевих громад. Тому поєднання регіонального і глобального – це важливіша проблема, яка стоїть перед сучасним інформаційним суспільством. Суспільством, яке хоче поглибити знання про світ й у той же час знати про те, що відбувається в безпосередній близькості від нього. Величезну роль у реалізації цих прагнень відіграють місцеві ЗМІ, такі як регіональні кабельні канали, місцеві радіостанції, регіональні медіа-портали.uk061 журналістикамагістррегіональні ЗМІбрендмедійний брендбрендингМедійний бренд регіональних ЗМІMedia brand of Regional Mass MediaDiplomas