Ломачинська, Ірина АнатоліївнаLomachynska, Iryna A.Ломачинская, Ирина Анатольевна2019-11-152019-11-152019Міжнародний форум FBM 2019. «Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Глобальні економічні виклики та можливості у цифрову епоху»https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26067Під впливом різноманітних процесів глобального розвитку, які обумовлюють невизначеність та нестабільність, поведінка індивідів стає ірраціональною і все більше залежить від поведінкових, когнітивних, емоційних чинників. Багатство асоціюється з фінансовою безпекою та стабільністю. Все більше людей готові приймати участь у вирішенні суспільних проблем і розглядають цей пріоритет поряд із фінансовою вигодою свого бізнесу. Все більше споживачів вважають, що компанії мають досягати власні бізнес-цілі, покращуючи суспільство та навколишнє середовище, підтримуючи благодійні та неприбуткові організації, доброчинність. Споживачі віддають перевагу кращим практикам ведення бізнесу і готові за це платити. Все більше працівників при виборі місця працевлаштування звертають увагу на соціальну відповідальність компанії, яка, в свою чергу, вливає на моральний стан організації, рекрутинг, продуктивність. Все більше ощадна та інвестиційна поведінка індивідів залежить не лише від ризику і доходності, а й соціального та екологічного впливу фінансових інститутів і фінансових продуктів.ukінвестиції впливу (імпакт інвестиції)соціально-відповідальні інвестиціїсоціальний впливекологічний впливризиквіддачавпливImpact investmentsocially responsible investmentsocially responsible investmentssocial impactenvironmental impactriskreturninfluenceЦінності та інвестиції впливуValues and impact investmentsArticle