Лычковская, Оксана РейнгольдовнаЛичковська, Оксана РейнгольдівнаLychkovska, Oksana R.2018-07-192018-07-192010Вісник Одеського національного університету. Соціологія і політичні наукиhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/17962В статье анализируются механизм и способы представления события в массмедиа. Опираясь на теорию М. Маккомбса и Д. Шоу «установления повестки дня», автор предлагает рассматривать коммуникативные практики индивидов в русле когнитивной парадигмы. Основной целью данной статьи стало исследование проблематизации социума посредством печатных масс-медиа и сравнение полученных результатов с тем диапазоном социальных проблем, которые ощущаются массовой аудиторией, на которую направлены процессы проблематизации.У статті аналізуються механізм і способи представлення події в мас-медіа. На Грунті теорії М. Маккомбса й Д. Шоу «встановлення порядку денного», автор пропонує розглядати комунікативні практики індивідів у руслі когнітивної парадигми. Основною метою даної статті стало дослідження проблематизації соціуму за допомогою друкованих мас-медіа й порівняння отриманих результатів із тим діапазоном соціальних проблем, які відчуваються масовою аудиторією, на яку спрямовані процеси проблематизації.In the article the mechanism and ways of an event representation in mass-media are analyzed. Leaning on the theory of M. McCombs and D. Shaw of «agenda setting», the author suggests considering communicative practices of individuals in a vein of cognitive paradigm. The basic purpose of this article became the research the society problem atization by means of printed mass-media and the comparison of received results with that range of social problems which are felt by a mass audience on which processes of problematization are directed.ruкогнитивная парадигматеория «установления повестки дня»проблематизациясоциальная реальностьконтент-анализкогнітивна парадигматеорія «встановлення порядку денного»проблематизаціясоціальна реальністьконтент-аналізcognitive paradigmthe theory of «agenda setting»problematizationsocial realitythe content-analysisМасс-коммуникативные практики в рамках когнитивной парадигмы: процессы пробаематизации и депробаематизации социальной реааьностиМасс-коммунікативні практики в рамках когнітивної парадигми: процеси проблематизації й депроблематизації соціальної реальностіMass communicative practices as elements of cognitive paradigm: processes of problematization and unproblematization of social realityArticle