Купріянова, Ірина Сергіївна2024-11-122024-11-122024Купріянова, І. С. Психолого-педагогічні особливості оцінювання у сучасній школі = Psychological and pedagogical features of assessment modern school : кваліфікаційна робота бакалавра / І. С. Купріянова. – Одеса, 2024. – 69 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39965В області вивчення різних методів контролю наразі досягнуто значних результатів. Аналіз спеціальної літератури показує, що в методиці навчання української мови робилося багато спроб щодо вирішення проблеми організації контролю і оцінки знань. Так, науковцями були визначені зміст і завдання контролю, зокрема, тестового, його функції в процесі навчання, створена класифікація контрольних завдань, сформульовані основні вимоги до розробки контрольних завдань, самої процедури адміністрування контролю, проаналізовані та описані особливості організації контролю різних видів мовленнєвої діяльності, іншомовних мовних навичок та мовленнєвих умінь, розглянуто специфіку контролю на молодшому, середньому та старшому етапах у середніх та вищих навчальних закладах (В.Л. Банкевич, М.С. Бернштейн, М.Є. Брейгіна, Ж.В. Вітковська, М.І. Володін, В.О. Кокота, Н.І. Красюк, О.А. Куніна, Л.В. Лисенко, І.А. Рапопорт, В.Л. Рись, М.В. Розенкранц, С.К. Фоломкіна та ін.).uk053 психологіябакалавршколяріоцінюванняпсихологічні чинникисучасна школанавчальні досягненняПсихолого-педагогічні особливості оцінювання у сучасній школіPsychological and pedagogical features of assessment modern schoolDiplomas