Франчук-Крива, Любов Олексіївна2024-05-272024-05-272023Франчук-Крива, Л. О. Методика організації позакласної роботи з біології в учнів базової школи = Methods of organizing extracurricular work in biology for elementary school students : кваліфікаційна робота магістра / Л. О. Франчук-Крива. – Одеса, 2023. – 87 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38192У дослідженні проаналізовано фахову психолого-педагогічну літературу з проблеми організації позакласної роботи з біології; визначено сутність понять «позакласна робота» і «цифровий сторітелінг»; досліджено теоретичні засади імплементації цифрового сторітелінгу у позакласну діяльність. Визначені платформи та додатки, які можуть бути використаними як інструмент цифрового сторітелінгу. Проаналізовано і узагальнено педагогічний досвід організації індивідуальної позакласної роботи. Розроблено дослідно-експериментальну методику індивідуальної позакласної роботи з біології із застосуванням активного цифрового сторітелінгу в учнів базової школи.The study analyzed professional psychological and pedagogical literature on the problem of organizing grade-level work in biology; it is essential to understand “extracurricular work” and “digital storytelling”; the theoretical ambushes of the implementation of digital storytelling in extracurricular activities have been investigated. Identified platforms and applications that can be used as a digital storytelling tool. The pedagogical evidence of the organization of individual extracurricular work has been analyzed and documented. A pre-test experimental methodology for individual extracurricular work in biology has been developed on the use of active digital storytelling in basic school education.uk014 середня освітабіологія та здоров’я людинимагістрпозакласна роботацифровий сторітелінгнавчальна мотиваціявчительМетодика організації позакласної роботи з біології в учнів базової школиMethods of organizing extracurricular work in biology for elementary school studentsDiplomas