Грабовий, В. О.2016-01-282016-01-282015Матеріали 70-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, присвяченої 150-й річниці Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (25-27 листоп. 2015 р., м. Одеса)https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7896Матеріали 70-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу економіко-правового факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, присвяченої 150-й річниці Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (25-27 листоп. 2015 р., м. Одеса) / МОН України ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; екон.-прав. ф-т ; відп. ред. О. О. Нігреєва. — Одеса : Астропринт, 2015. — 284 с.В умовах фінансової кризи та її наслідків багато страхових компаній змушені шукати інноваційні рішення для завоювання позицій на страховому ринку. У світовій практиці проблеми забезпечення високої якості страхових послуг і скорочення витрат на ведення справи на одиницю продукту досить ефективно і надійно дозволяють вирішити нові технології та підходи, зокрема франчайзинг. Саме тому франчайзингові технології виявляються сьогодні одним з найбільш ефективних інструментів підвищення конкурентних переваг.ukфранчайзингстраховий ринок УкраїниФранчайзинг та можливості його використання на страховому ринку УкраїниArticle