Волкова, В. О.2024-01-192024-01-192023Матеріали до 79–ї звітної студентської наукової конференції. Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Диференціальна і спеціальна психологія», Підсекція «Практичної та клінічної психології», Підсекція «Соціальна психологія», Підсекція «Педагогічні науки» 24–28 квітня 2023 р. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37270Актуальність дослідження пояснюється тим, що в останні роки, відбуваються активні зміни у сфері освіти, що пов'язано з реформами, впровадженими Міністерством освіти і науки України. Відповідно до цих реформ старі методи навчання вдосконалюються чи замінюються іншими, більш актуальними та сучасними. В даних умовах у вчителів є досить широкий спектр доступних для використання методів навчання, але кожен з них має власні переваги та недоліки, а тому необхідно ознайомитись з кожним з них для більш якісного процесу навчання.ukметод конкретних ситуаційкейс–методcase–studyінноваційний метод навчанняСутність методу конкретних ситуацій (case–study) як інноваційного методу навчанняArticle