Кривошея, Татьяна ИвановнаКривошея, Тетяна ІванівнаKryvosheia, Tatiana I.2016-02-292016-02-292015Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/8065Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова.-Одеса: Астропринт, 2015.Цель статьи — на основании эмпирических данных проанализировать специфику модного потребления современных городских жителей, а также выявить факторы, определяющие эту специфику. Проведен факторный анализ характеристик «модность» — «немодность» вещей для определения их места в сознании респондентов.Мета статті — на підставі емпіричних даних проаналізувати специфіку модного споживання сучасних міських жителів, а також виявити фактори, що визначають цю специфіку. Проведено факторний аналіз характеристик «модність» — «немодність» речей для визначення їх місця у свідомості респондентів.The article had an aim to analyze the specifics of the modern fashion consumption of modern city people based on empirical data, as well as to identify factors that determine this specificity. There was shown the results of factor analysis of the characteristics «fashionable» — «unfashionable» of things to determine their place in the minds of respondents.ruмодамодное потреблениемассовая культурамодне споживаннямасова культураfashionfashion consumptionmass cultureМода как фактор формирования идентичности современных городских жителейМода як фактор формування ідентичності сучасних міських жителівFashion as a factor in identity formation of modern city peopleArticle