Садченко, Олена ВасилівнаСадченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.Грінченко, Юрій ЛеонідовичГринченко, Юрий ЛеонидовичHrinchenko, Yurii L.Залюбінська, Людмила МиколаївнаЗалюбинская, Людмила НиколаевнаZaliubinska, Liudmyla M.Литвиненко, Катерина ОлександрівнаЛитвиненко, Екатерина АлександровнаLytvynenko, Kateryna O.Кіріліна, Марина АндріївнаКирилина, Марина АндреевнаKirilina, Maryna A.Гайворонська, Інна ВіталіївнаГайворонская, Инна ВитальевнаHaivoronska, Inna V.2020-08-262020-08-262020Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного розвитку: маркетингові аспекти : монографія. - Одеса : ОНУ, 2020. - 92 с.978-966-2139-68-6https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28479Монографія присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів інноваційно-екологічної діяльності. Розглянуто різні інноваційні методичні підходи та економічні механізми для забезпечення управління соцієтальними системами на регіональному, національному та міжнародному рівнях. Науково обґрунтовано рекомендації по досягненню економічних, фінансових, соціальних та екологічних цілей національної безпеки через зміцнення інноваційної системи. Отримано подальший розвиток понятійно-категоріального апарату теорії управління соцієтальними системами в умовах сталого розвитку. Визначено складові та тенденції менеджмент маркетингу організацій, що функціонуватимуть на принципах «зеленої економіки». Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, екології, природоохоронної діяльності, моделювання, управління. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, менеджерських та економіко-екологічних спеціальностей, аспірантам і здобувачам.ukсоцієтальні системимаркетингові підходимаркетингова політикаменеджментінноваційно-екологічний розвитокприродно-ресурсний потенціалформування ІТ-екосистеми Українистратегічна маркетингова орієнтаціярозвиток цифрового маркетингуТеоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного розвитку: маркетингові аспектиBook