Бабала, Анна Ігорівна2018-04-232018-04-232017Бабала, А. І. Психологічні особливості візуальної семіотики спілкування = Psychological features of visual semiotics communications : дипломна робота бакалавра / А. І. Бабала ; наук. кер. Т. П. Чернявська ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. диференціальної і спеціальної психології . – Одеса, 2017 . – 60 c.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/13699витікає, з одного боку, із загального стану розробки проблем невербального спілкування у вітчизняній і світовій науці, а, з іншого боку, міри значущості візуальної інформації в соціальному житті людей, підвищенням громадського і наукового інтересу до психологічного вивчення тріади "зовнішність - особистість - образ" пов'язано з розвитком психології реклами, іміджелогії (В.М. Шепель) і необхідності вивчення психологічних аспектів формування індивідуального іміджу (Р.Ф. Ромашкина, И.А. Федоров і ін), де питання візуальної експресії і імпресії стають особливо важливими. Значний внесок у розвиток проблеми візуальної психосеміотики спілкування внесли дослідники (Ф. Соссюр, Ч. Пірс, Р. Барт, П.П. Блонский, П.К. Ананьев, Л.С. Виготський, С.Л. Рубінштейн, А.А. Бодалева, В.Н. Панферова та ін.)other6.030102 психологіяконцептуальні основивізуальний "текст"психосеміотична класифікаціяемпіричне дослідженняПсихологічні особливості візуальної семіотики спілкуванняPsychological features of visual semiotics communicationsOther