Ніценко, Віталій СергійовичНиценко, Виталий СергеевичNitsenko, Vitalii S.2016-01-252016-01-252015Вісник Сумського національного аграрного університетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7861Вісник Сумського національного аграрного університету: «Економіка і менеджмент», Вип. 4(63), 2015.Стаття присвячена питанням управління збутовою політикою підприємства на засадах маркетингу, формуванню адекватної ринковому середовищу збутової системи на основі вивчення цілей збуту. Досліджено основні проблеми збутової політики аграрних підприємств і запропоновано способи їх вирішення. Особлива увага приділяється формуванню каналів розподілу продукції. Вста- новлено, що найефективнішим є логістичний підхід до загальної концепції маркетингу.Статья посвящена вопросам управления сбытовой политикой предприятия на принципах маркетинга, формированию адекватной рыночной среде сбытовой системы на основе изучения целей сбыта. Исследованы основные проблемы сбытовой политики аграрных предприятий и предложены способы их решения. Особое внимание уделяется формированию каналов распределения продукции. Установлено, что самым эффективным является логистический подход к общей концепции маркетинга.The article is devoted the questions of management of enterprise a sale policy on principles of marketing, to forming of adequate the market environment of the sale system on the basis of study of aims of sale. Investigational the basic problems of sale policy of agrarian enterprises are offered methods of their decision. The special attention is spared forming of ductings of distributing of products. It is set that most effective is the logistic going near general conception of marketing.ukзбутзбутова політикамаркетингова стратегіяканал розподілу продукціїсбытсбытовая политикамаркетинговая стратегияканал распределения продукцииsalesale policymarketing strategychannel of distribution of productsЗбутова політика аграрних підприємств: сучасний стан та перспективи розвиткуСбытовая политика аграрных предприятий: современное состояние и перспективы развитияThe marketing policy of agricultural enterprises: current state and prospects of developmentArticle