Селезньова, Ольга ОлександрівнаСелезнева, Ольга АлександровнаSeleznova, Olha O.2020-01-312020-01-312017Розвиток управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в Україні: Монографія. – Одеса: Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2017. – 355 с.978-617-7195-40-4https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/27177В монографії розкрито теоретико-методологічні основи розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств, досліджено складові елементи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємствта висвітлено сучасні особливості маркетингової діяльності будівельних підприємств. Особливу увагу приділено аналізу маркетингових факторів будівельних підприємств та оцінці економічної ефективності управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Науково обґрунтовано напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в розрізі методичного забезпечення оцінки маркетингової діяльності будівельних підприємств; оптимізації товарної політики будівельних підприємств; удосконалення цінової та дистрибутивної політики досліджуваних господарюючих суб’єктів; розвитку інструментів маркетингових комунікацій в управлінні маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Для науковців, викладачів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів, маркетологів, економістів, працівників органів влади та всіх, хто цікавиться проблемами управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств.ukмаркетингова діяльністьбудівельне підприємстводіагностика маркетингового середовищарозвиток управління маркетинговою діяльністюудосконалення управлінняРозвиток управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в УкраїніBook