Голинська-Волошина, Влада Сергіївна2025-06-102025-06-102024Голинська-Волошина, В. С. Особливості розвитку допитливості та пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного віку = Peculiarities of the development of curiosity and cognitive interest in children of older preschool age : кваліфікаційна робота магістра / В. С. Голинська-Волошина. – Одеса, 2024. – 97 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41653На сьогодні значно зросли вимоги до становлення творчої, активної особистості, здатної до виконання складної пізнавальної діяльності, до охоплення широкого кола питань, до пошуку альтернативних шляхів розв’язання проблеми. Сучасний заклад дошкільної освіти, як найперша ланка неперервної освіти, формує особистість, що не тільки володіє певним об’ємом знань, а й вміє здобувати знання та оперувати ним, проявляти творчий підхід до подальшої діяльності. Основу таких можливостей людини визначає динаміка її сфери пізнання, сформованість пізнавальних інтересів. У нормативних документах, зокрема Базовому компоненті дошкільної освіти України пізнавальний розвиток особистості визначено як пріоритетний.uk053 психологіямагістрдіти старшого дошкільного вікудопитливістьпізнавальний інтереспізнавальна активністьдидактичні ігриОсобливості розвитку допитливості та пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного вікуPeculiarities of the development of curiosity and cognitive interest in children of older preschool ageDiplomas