Головко, Юрій Максимович2021-09-222021-09-222020Головко, Ю. М. Комунікаційна стратегія місцевих друкованих видань: досвід одеського регіону = Communication strategy of local publications: the experience of the Odessa region : дипломна робота магістра / Ю. М. Головко. – Одеса, 2020. – 54 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31670ХХІ століття – це часи суттєвої трансформації діяльності системи мас-медіа загалом та друкованих ЗМІ зокрема. Стрімкий розвиток цифрових технологій вимагає адаптації масової комунікації до нових інформаційно-комунікаційних умов. Це стосується також діяльності регіональних медіа, які мають пристосовуватися не лише до процесу диджиталізації, а й до глобалізації, яка фактичного підключає усіх і кожного до великого світу та водночас відволікає від близького локального контексту. Натомість локальний місцевий осередок діяльності, навчання, відпочинку тощо – це і є безпосередній життєвий простір місцевої громади, певної родини, окремої особистості.uk061 журналістикаЗМІкомунікаційна стратегіясоціокультурна діяльністьмісцеві ЗМІКомунікаційна стратегія місцевих друкованих видань: досвід одеського регіонуCommunication strategy of local publications: the experience of the Odessa regionDiplomas