Садченко, Олена ВасилівнаСадченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.Антонюк, Сергій Дмитрович2018-04-252018-04-252018Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та з добувачів-учасників 74-ї звітної конференції Одеського національного університет у імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (Одеса, 25–27 квітня 2018 р.). – Одеса: Фенікс, 2018.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/14046Цель нейромаркетинга – понимание истинной реакции субъекта на определенные маркетинговые раздражители и последующая разработка эффективных рекламных коммуникаций на основе полученных данных.otherнейромаркетингмаркетинговые раздражителирекламные коммуникацииНейромаркетинг: методы исследования и использованияArticle