Свириденко, Ганна Олександрівна2022-06-172022-06-172020Свириденко, Г. О. Управління маркетинговою діяльністю машинобудівельних підприємств (на прикладі НВО Агросиммашбуд) = Management of marketing activity of machine-building enterprises (on the example of Agrosimmashbud) : дипломна робота магістра / Г. О. Свириденко. – Одеса, 2020. – 82 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33133В умовах ринкових відносин для забезпечення ефективної господарської діяльності, конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції на основі застосування сучасних технологій, активізації підприємницької діяльності одну з ключових ролей відіграє використання інструментарію маркетингових засобів.uk073 менеджментмаркетингпідприємствомашинобудуваннясільське господарствоУправління маркетинговою діяльністю машинобудівельних підприємств (на прикладі НВО Агросиммашбуд)Management of marketing activity of machine-building enterprises (on the example of  Agrosimmashbud)Diplomas