Иванова, Н. Г.Шумарина, Т. Ф.Шумаріна, Т. Ф.Іванова, Н. Г.Ivanova, N. G.Shumarina, Т. E.2014-05-212014-05-212011Слов’янський збірник : Збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4899Слов’янський збірник: збірник наук. праць; – Вип. 14-15.-Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2011Имена собственные, обладая национально-культурной значимостью и высокой степенью коннотативного содержания, являются своеобразными смысловими доминантами рекламного текста, актуализируют его содержательно-концептуальную информациюСтаття присвячена аналізу рекламного оиомастичігого континууму, його енциклопедичному значению, соціальним полям, що зумовлюють локалізацію оніма в часі, просторіThe article deals with the promotional text (advertising). Particular attention is given to such components of its onomastic continuum as: onyms encyclopedic (referential) meaning; social spheres, which determine onyms temporal and territorial localisationruрекламний текстономастичний континуумсоціальні поляімплікаціяреальний/вигаданий онімpromotional text (advertising)onomastic continuumsocial sphere (field)implicationreal/invented onymрекламные тексты (реклама)ономастический континуумсоциальная сфера (поле)импликацияреальный / воображаемый онимОНОМАСТИЧЕСКИЙ КОНТИНУУМ В РЕКЛАМНОМ ТЕКСТЕОномастичний континуум у рекламному тексті.Onomastic Continuum within a PromotionalArticle