Стеблина, Наталія ОлександрівнаСтеблина, Наталия АлександровнаSteblyna, Nataliia O.2017-10-272017-10-272013Науковий вісник одеського національного економічного університетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/11186Працівники інтернет‐видань та прес‐служб відчувають постійну потребу застосовувати свої механізми аналізу популярності повідомлень в аудиторії. Вітчизняні ж науковці не поспішають їм у цьому допомогти, особливо, якщо справа стосується мережі. Маємо переважно дослідження теоретичного характеру та підручники. Саме тому ми пропонуємо підхід до моніторингу інтернет‐новин, який могли б використати у своїй роботі як практики, зокрема працівники прес‐служб та ПР‐агентств, так і теоретики – для вивчення специфіки відбору (селекції ) новин мережевими ЗМІ.ukподача інформаціїінтернет-виданнявисвітлення візитівперші особи державиСелективність подачі інформації місцевими інтернет-виданнями у висвітленні візитів перших осіб державиArticle