Павлова, Валерія ВалеріївнаPavlova, Valeriia V.2025-07-092025-07-092025Павлова В. В. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент розвитку комунікативної компетентності викладачів ЗВО / В. В. Павлова // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 5 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 2. – С. 101–104.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41868Автор досліджує проблему розвитку комунікативної компетентності викладачів вищої школи в умовах цифровізації освіти, аналізує різні підходи до визначення комунікативної компетентності та її значення для професійної діяльності викладача. Особлива увага приділяється ролі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у розвитку комунікативної компетентності, зокрема, розглядаються конкретні інструменти та платформи, які сприяють ефективній взаємодії викладачів зі здобувачами та колегами.The author explores the development of communicative competence in higher school teachers within the context of education digitalization, analyzes different approaches to defining communicative competence and its significance for a teacher’s professional activity. Special attention is given to the role of information and communication technologies (ICT) in development of communicative competence. The study reviews in particular, specific tools and platforms that facilitate effective interaction between teachers and students, as well as colleagues, are examined.ukінформаційно-комукаційні технологіїкомунікативна компетентність викладачів ЗВОinformation and communication technologiescommunicative competence of higher education teachersІнформаційно-комунікаційні технології як інструмент розвитку комунікативної компетентності викладачів ЗВОArticle378.147.31