Садченко, Олена ВасилівнаСадченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.Чевтаєва, Крiстiна Русланiвна2018-04-272018-04-272018Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та з добувачів-учасників 74-ї звітної конференції Одеського національного університет у імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (Одеса, 25–27 квітня 2018 р.). – Одеса: Фенікс, 2018.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/14186Маркетинг можна уявити так само і як програмно-цільовий підхід до управління діяльністю підприємства на ринку. Метою цієї, як і будь-якої іншої, системи управління в умовах ринкового виробництва є прибуток, а основою його отримання – завоювання стійких позицій на ринку на базі глибокого і всебічного вивчення платоспроможності запитів і потреб покупців. Задоволення цих потреб – головний, а іноді і єдиний спосіб досягнення мети.otherмаркетингуправління діяльністю підприємствамаркетингова діяльністьтовариство з обмеженою відповідальністюринок «Північний»Маркетингова діяльність ТОВ «Ринку Північний»Article