Дюков, Валерий ПавловичДюков, Валерій ПавловичDiukov, Valerii P.2017-05-262017-05-262011Вісник Хмельницького національного університетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9961Современное обучение в высшей школе предполагает обязательное использование в учебном процессе активных методов обучения и, в частности, компьютерных деловых компьютерных игр (КДК). Без них невозможно полноценное формирование у студентов необходимых для практической деятельности навыков и умений, стратегического мышления, способностей работать в команде и принимать решения в стрессовых ситуациях, оценивать риск и не бояться егоРозглянуто використання комп’ютерних ділових ігор (КДІ) у викладанні маркетингових дисциплін. Узагальнений досвід використання КДІ у різних ВНЗ м. Одеси протягом 20 років. Описані методичні особливості 5 КДІ: «Президент банку», «Цінова стратегія», «Ринок», «Бізнесуїк», «Фотовійни». Розроблені методичні рекомендації щодо використання КДІ різних типів в учбовому процесі з маркетингових дисциплін.There has been examined the usage of computer business games (CBG) in teaching marketing subjects. Generalized experience of using CBG in different higher education institutions of Odessa during 20 years. Methodical peculiarities of 5 CBG: “Bank President”, “Pricing Strategy”, “Market”, “Businessweek”, “Photowars” have been described. Methodical recommendations considering the usage of CBG of different types in the teaching process of marketing subjects have been developed.ruкомпьютерные деловые игрыучебный процесспреподавание маркетингаразвитие навыков и уменийстратегическое мышлениепринятие решенийактивные методы обучениякомп’ютерні ділові ігри, учбовий процес, викладання маркетингу, розвиток навичок та вмінь, стратегічне мислення, прийняття рішень, активні методи навчанняучбовий процесвикладання маркетингурозвиток навичок та вміньстратегічне мисленняприйняття рішеньактивні методи навчанняcomputer simulation gameseducational processteaching marketingskills development and skills strategic thinkingdecision makingactive learning methodsОпыт использования компьютерных деловых игр в преподавании маркетингаДосвід використання комп'ютерних ділових ігор у викладанні маркетингуExperience in the use of computer business games In teaching marketingArticle