Касiм, Галина ЮрiївнаКасим, Галина ЮрьевнаKasim, Halyna Yu.Козлова, Наталія2018-08-102018-08-102011Філологічні студіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/18307Нами був проведений експеримент, у якому взяли участь 60 осіб двох вікових груп: 18-30 років (42 особи) та 30-50 років (18 осіб), в т.ч. 50 жінок та 10 чоловіків. Опитування проводилось у вигляді письмового анкетування. Методика проведення експерименту відповідала усталеним моделям, що застосовуються в прикладній психології та психолінгвістиці. Випробовуваному було подано низку назв магазинів і запропоновано написати, що, на його думку, в тому чи інщому магазині продається. Тобто учасники експерименту повинні були зрозуміти за назвою магазина, який товар продається у ньому. Таким чином ми перевіряли ступінь інформативності ергонімів. Респондентам було запропоновано 25 назв магазинів м. Києва та 26 назв магазинів м. Одеси.ukприкладна психологіяергоніминазви магазинівСтупінь інформативності назв магазинів Києва та Одеси (на матеріалі анкетування)Article