Кононенко, Оксана ІванівнаKononenko, Oksana I.2021-05-312021-05-312020Методичні вказівки з проведення педагогічної (асистентської) практики для здобувачів освітньо-наукового рівня (доктор філософії) спеціальності 053 «Психологія». – Одеса : ОНУ, 2020. – 21 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31133Педагогічна (асистентська) практика є важливою складовою підготовки здобувачів освітньо-наукового рівня (доктор філософії) у вищих навчальних закладах. Вона передбачає набуття здобувачами професійних навичок та вмінь викладача вищого навчального закладу, досвіду самостійної роботи з викладання фахових дисциплін. Практика спрямована на формування загальних та фахових компетентностей здобувачів, закріплення теоретичних знань, отриманих під час навчання, удосконалення практичних навичок та умінь за відповідною спеціальністю. Метою педагогічної асистентської практики аспірантів є формування системи компетентностей майбутніх науково-педагогічних працівників, здатних здійснювати аналітичне осмислення стану та перспектив розвитку сфери психологічної освіти, створювати та впроваджувати новий зміст освіти та новітні методики (технології) навчання. Завдання практики: - закріплення і поглиблення теоретичних знань, отриманих під час навчання в аспірантурі; - набуття досвіду проведення всіх форм організаціїї освітнього процесу і ви- дів навчальних занять у закладах вищої освіти; - поглиблення та застосування фахових знань у розв’язанні конкретних педагогічних завдань практики; - інтеграції науково-дослідної та педагогічної діяльності практикантів; - розвиток професійно-педагогічних здібностей на основі досвіду практики. Педагогічна (асистентська) практика включає наступні напрями роботи: навчальну, методичну, науково-педагогічну, організаційну, самоосвітню. У процесі виконання функцій викладача вищої школи аспіранти набувають досвіду приймати самостійні рішення під час конкретної роботи в реальних для професійної діяльності умовах, творчо застосовувати набуті теоретичні знання у практичній діяльності.ukпедагогічна практикаасистентська практикаформуваннясистема компетентностейнауково-педагогічні працівникифахові знання053 ПсихологіяМетодичні вказівки з проведення педагогічної (асистентської) практикиLearning Object