Зотова, Вікторія Валеріївна2023-05-242023-05-242022Зотова, В. В. Порівняльний аналіз використання вербальних маніпуляцій в англійській та німецькій мовах (на прикладі рекламних текстів) = Comparative Analysis of the Usage of Verbal Manipulations in the English and German Language (Case Study of Advertising Texts) : кваліфікаційна робота магістра / В. В. Зотова. – Одеса, 2022. – 81 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35270У сучасному суспільстві навряд чи є щось більш звичне, ніж реклама, вона супроводжує нас щодня у найрізноманітніших формах. На білбордах, в автобусах і трамваях, в газетах, на телебаченні та в мережі інтернет, навіть на зворотному боці журналів ми знаходимо спокусливі фото, пропозиції та гасла. Реклама оточує нас скрізь і кожен день. Цільові повідомлення, упаковані в інструмент мови, покликані спонукати нас щось споживати. У сучасній рекламі для привернення уваги потенційних споживачів використовуються різноманітні маніпуляції, які і є предметом дослідження в цій роботі.uk035.041 германські мови та літератури (переклад включно)англійська моваманіпуляціярекламні текстилінгвістикаПорівняльний аналіз використання вербальних маніпуляцій в англійській та німецькій мовах (на прикладі рекламних текстів)Comparative Analysis of the Usage of Verbal Manipulations in the English and German Language (Case Study of Advertising Texts)Diplomas