Селезньова, Ольга ОлександрівнаСелезнева, Ольга АлександровнаSeleznova, Olha O.Ван Тієюй2021-05-202021-05-202021Збір. тез доп. студ., аспір. та здобув. – учасн. 76-ї звіт. конф. Одеського нац. ун-ту імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (Одеса, 26-28 квіт. 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31047Досліджувана тема є актуальною, оскільки на даному етапі розвитку економічних відносин досить важливим виступає просування підприємства на ринку. Огляд сутності питання поставлено за мету в даних тезах.ukекономічні відносинипідприємствомаркетингова комунікаціяПросування підприємства: стратегія, тактика та перспективиArticle