Иванова, Наталия ГеоргиевнаІванова, Наталія ГеоргіївнаIvanova, Natalyia G.2011-05-182011-05-182005Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1257Статья посвящена проблеме семиотики рекламного текста. На материале серийной рекламы анализируются виды взаимозависимости между вербальной и визуальной частями рекламного текста.Статтю присвячено проблемам семіотики рекламного тексту. На матеріалі серійної реклами аналізуються види взаємозалежності між вербальною і візуальною частинами рекламного тексту.This article is devoted to semiotics of advertising text . Different kinds of interdepedency between verbal and visual part s of the text are being analyzed on the material of serial advertisement .ruрекламный текстслогансемиотикаактуализация семывизуальная информациявербальная информациярекламний текстслогансеміотикаактуалізація семивізуальна інформаціявербальна інформаціяadvertising textsemioticsactualization of the semeverbal and visual informationСемиотика рекламного текста: социолингвистический аспектСеміотика рекламного тексту: соціолінгвістичний аспектSemiotics of the advertising text: sociolinguistic aspectArticle