Александров, Олександр ВасильовичAleksandrov, Oleksandr V.Стоянова, Наталя2018-08-172018-08-172011Філологічні студіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/18388Ефективність рекламної кампанії значною мірою залежить від точно визначеної цільової аудиторії, від грамотного аналізу процесу прийняття нею рішення про купівлю продукції. Активізація останнім часом уваги дослідників до проблем адресної скерованості рекламного повідомлення (див. роботи О. Зозульова, Т. Ковалевської, Л. Павлюка, О. Порпуліт) обумовлена низкою чинників: 1) визнання того факту, що підвищення доходів населення не сприяло росту споживання, й, відповідно, виникла необхідність узгодження попиту й пропонування на принципово новій основі— це до початку виробництва; 2) усвідомлення неефективності старих методів рекламування, пошук додаткових можливостей щодо методів зацікавлення й утримання уваги споживача, оформлення й подання рекламних повідомлень. Наведені аргументи переконують в актуальності теми наукової роботи.ukрекламна кампаніярекламний текстсхема товарумотивиСпецифіка мотиваційного аспекту рекламного тексту, орієнтованого на чоловічу аудиторіюArticle