Левченко, Віктор ЛеонідовичLevchenko, Viktor L.2024-04-232024-04-232023Левченко В. Від уявності до самопізнання: особливости музичної поетики оперної спадщини В. А. Моцарта / В. Левченко // XI Уйомовські читання (2023) : матеріали Наук. читань пам’яті Авеніра Уйомова. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2023. – С. 32–35.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38036Моєю метою є прагнення показати відповідність між тим, як розвивається в оперній творчості Моцарта теми ідентичності та самопізнання із внутрішніми інтенціями життєвого шляху самого композитора. Хотілося б відзначити два важливі для Моцарта моменти, з одного боку, він переплавив різноманіття форм колективного у музичних традиціях в унікальне, пов'язане з усвідомленням свого життєвого світу, при цьому через імітацію та досконале володіння правил композиції. З іншого боку, незважаючи на величезний масив творів, написаних у різноманітних жанрах, саме оперний жанр був особливо близький йому своєю ігровою природою. Цей жанр припускав свободу, нічим не скуту фантазію.ukуявністьсамопізнаннямузична поетикаоперна спадщинаМоцарт В. А.Від уявності до самопізнання: особливости музичної поетики оперної спадщини В. А. МоцартаArticle