Захарченко, Наталя ВячеславівнаЗахарченко, Наталья ВячеславовнаZakharchenko, Natalia V.2018-07-102018-07-102014Економічні наукиhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/17619У статті представлений розвиток маркетингових інструментів торгового підприємства на прикладі ресторану в сучасних умовах господарювання. Визначені основні чинники впливу на відвідувача ресторану. Наведене обґрунтування вибору набору інструментів стимулювання продажів торгового підприємства.ukмаркетингресторанпідхідпроцедурастимулпродажімаркетингресторанподходпроцедурастимулпродажимarketingrestaurantan approach procedureincentive salesРозвиток маркетингових аспектів функціонування торгового підприємстваРазвитие маркетинговых аспектов функционирования торгового предприятияDevelopment of marketing aspects of the functioning of commercial enterprisesArticle