Максимова, Юлія ОлександрівнаMaksymova, Yuliia O.Нікуліна, О. Ю.2023-07-112023-07-112023Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді : матеріали V Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (Одеса, 30-31 трав. 2023 р.). – Одеса : Одеський національний технологічний університет, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35625Проблема визначення маркетингу та логістики в Україні є надзвичайно актуальною, оскільки від цього залежить ефективність функціонування бізнесу. Зокрема, належна реалізація маркетингових стратегій та забезпечення клієнтської орієнтації має великий вплив на розвиток підприємств усіх вивів діяльності. В умовах жорсткої конкуренції на ринку, орієнтація на задоволення потреб споживачів є найбільш ефективним методом пошуку та утримання клієнтів. Вирішення проблеми визначення маркетингу та логістики та належне врахування клієнтської орієнтації є необхідним для успішного функціонування бізнесу в Україні.ukУкраїнабізнесмаркетинглогістикаклієнтська орієнтаціяОсобливості функціонування та клієнтська орієнтація в маркетингу та логістиціArticle