Уханова, Анастасия ИгоревнаУханова, Анастасія ІгорівнаUkhanova, Anastasiya I.2018-10-042018-10-042016Медична психологіяhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/18959Изучен феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников. В рамках Шведско-Украинского проекта SEYLE были обследованы ученики десяти школ Одессы. В результате исследования выявлено, что с психологическим буллингом сталкивается почти половина опрошенных, тогда как с физическим — гораздо меньше.Вивчено феномен булінгу в контексті психічного здоров’я старшокласників. У рамках Шведсько-Українського проекту SEYLE було обстежено учнів десяти шкіл Одеси. У результаті дослідження виявлено, що з психологічним булінгом стикається майже половина опитаних, тоді як із фізичним — значно менше.The phenomenon of bullying was investigated in the context of mental health in upper-formers. The pupils of ten Odessa schools were observed within the Swedish-Ukrainian project SEYLE. The study revealed that the psychological bullying faced by almost half of the surveyed pupils faced psychological bullying, while much smaller number of respondents faced physical bullying.ruподросткиагрессивное поведениепсихическое здоровьебуллингродительское участиепідліткиагресивна поведінкапсихічне здоров’ябулінгбатьківська участьadolescentsaggressive behaviormental healthbullyingparental involvementФеномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассниковФеномен булінгу в контексті психічного здоров’я старшокласниківBullying phenomenon in the context of mental health of upper-formersArticle