Андерсон, Володимир МиколайовичАндерсон, Владимир НиколаевичAnderson, Volodymir M.2010-09-092010-09-092009Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/258У статті розглянуто теоретико-методологічні основи нових парадигм і концепц ій в економічній географії та регіональній економіці, що викликані необхідністю вивчення просторових процесів глобалізації і формування економіки нового типу — неоекономіки. Запропоновано теоретико-методолог ічне обґрунтування прикладної економічної географії, бізнесової географ ії, геоменеджменту та геомаркетингу як нових конструктивних напрямк ів економічної географії.В статье рассмотрены теоретико-методологические основы новых парадигм и концепций в экономической географии и региональной экономике, вызванных необходимостью изучения пространственных процессов глобализации и формирования экономики нового типа — неоэкономики. Предложено теоретико-методологическое обоснование прикладной экономической географии, бизнес-географии, геоменеджмента и геомаркетинга как новых конструктивных направлений экономической географии.The article considers theoretical and methodological bases of new paradigms and conceptions in economic geography and regional economics caused by necessity of study the spatial processes of globalization and forming of neoeconomy as a new type of economy. Theoretical and methodological backgrounds of applied economic geography, business geography, geomanagement and geomarketing as new constructive fields of economic geography are suggested.глобалізаціянеоекономікаекономічна географіярегіональна економікапросторова конкуренціяекономіко-географічні кластерибізнесова географіягеографічна рентагеоменеджментгеомаркетингглобализациянеоэкономикаэкономическая географиярегиональная экономикапространственная конкуренцияэкономико-географические кластерыбизнес-географиягеографическая рентаglobalizationneoeconomyeconomic geographyregional economicsspatial competitioneconomic-geographical clustersbusiness geographygeographical rentgeomanagementgeomarketingНеоекономічні виклики глобалізації: нова економічна географіяНеоэкономические вызовы глобализации: новая экономическая географияNeoeconomic challenges of globalization: new economic geographyArticle