Матєйко, Олексій Владіславович2020-04-062020-04-062018Матейко, О. В. Аналіз математичної моделі взаємодії корабельного двигуна із регулятором частоти обертання гребного валу : дипломна робота магістра / О. В. Матейко. – Одеса, 2018. – 63 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/27842До сучасних суднових двигунів висуваються вимоги безпечної і стабільної роботи в необслуживаемом машинному відділенні з тривалими періодами між оглядами. Додатково до суднових дизелів можуть бути пред'явлені вимоги тривалої роботи на зниженій потужності без небажаних наслідків, невимогливість до якості палива при збереженні високих значень термічного ККД і ін. Для виконання всіх цих вимог заводами-виробниками і розробниками проводиться робота з удосконалення конструкцій і робочих процесів в дизелях. На даний момент створено нове покоління суднових двигунів, що об'єднує результати науково-технічного прогресу і практичного досвіду.uk126 інформаційні системи та технологіїсистема автоматичного керуванняструктурна схемапередаточна функціятехнологія WPFнаправлений графАналіз математичної моделі взаємодії корабельного двигуна із регулятором частоти обертання гребного валуAnalysis of the mathematical model of the interaction of the ship engine with a shaft speed regulatorDiplomas