Замосенчук, Вероніка Сергіївна2024-10-022024-10-022024Замосенчук, В. С. Проблеми та перспективи управління брендами міст України = Problems and prospects of brand management of Ukrainian cities : кваліфікаційна робота бакалавра / В. С. Замосенчук. – Одеса, 2024. – 68 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39361Кожне місто, регіон або країна мають свою унікальність, і люди часто подорожують, щоб саме її побачити. Кількість туристів значно залежить від того, наскільки ці особливості відомі. Тому виявлення та популяризація місцевих унікальностей через їх брендинг є актуальним завданням, особливо для українських міст.uk073 менеджментбакалаврбрендиуправлінняпроблемиперспективиміста Українитуристичні брендиєвропейські містаПроблеми та перспективи управління брендами міст УкраїниProblems and prospects of brand management of Ukrainian citiesDiplomas