Чайковська, Марина ПетрівнаChaikovska, Maryna P.2022-12-262022-12-262022Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів 5 Міжнар. наук.-практ. конф. (29-30 вересня 2022 р., Одеська політехніка). - Одеса: ТЕС, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/34301Найважливішими детермінантами глобальних цифрових трансформацій соціально-економічних систем, маркетингових концепцій, методів прийняття управлінських рішень в маркетинговому менеджменті є холістичность маркетингу, клієнторієнтованость маркетингової діяльності та застосування інноваційних технологій і механізмів цифровізації маркетингових бізнес-процесів на усіх етапах реалізації маркетингових ІТ-проєктів.ukцифрові трансформаціїсоціально-економічні системібізнес-моделюваннямаркетингові проектиCRM-системиПортальне бізнес-моделювання цінності в управлінні маркетинговими проектами впровадження CRM-системArticle