Ніценко, Віталій СергійовичНиценко, Виталий СергеевичNitsenko, Vitalii S.2016-01-152016-01-152015Формування ринкових відносин в Україні зб. наук. пр.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7813Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. / Н.-д. екон. ін-т. – К.: НДЕІ, 2015.У статті досліджено ефективність збутової політики аграрних підприємств на основі аналізу впливу чинників збутової політики. Встановлено, що формування визначальних принципів ефективної збутової політики сільськогосподарських підприємств базується на економічних, політичних, ринкових, інноваційних та соціально-культурних чинниках.В статье исследована эффективность сбытовой политики аграрных предприятий на основе анализа влияния факторов сбытовой политики. Установлено, что формирование определяющих принципов эффективной сбытовой политики сельскохозяйственных предприятий базируется на экономических, политических, рыночных, инновационных и социально-культурных факторах.In the article investigational efficiency of sale policy of agrarian enterprises is on the basis of analysis of influence of factors of sale policy. It is set that forming of determining principles of effective sale policy of agricultural enterprises is based on economic, political, market, innovative and social'no-kul'turnikh factors.ukзбутова політика аграрних підприємствефективність збутової політикичинники збутової політикиканали реалізації сільськогосподарської продукціїсбытовая политика аграрных предприятийзффективность сбытовой политикифакторы сбытовой политикиканалы реализации сельскохозяйственной продукцииsale policy of agrarian enterprisesefficiency of sale policyfactors of sale policyductings of realization of agricultural produceМетодичні підходи до формування раціональної збутової політики аграрних підприємствМетодические подходы к формированию рациональной сбытовой политики аграрных предприятийMethodical approaches to forming of rational marketing policy of agricultural enterprisesArticle