Димова, Лариса СтепановнаДімова, Лариса СтепанівнаDimova, Larysa Stepanivna2013-01-222013-01-222012Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philologyhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3139В статье проанализированы подходы к преподаванию современных языков в свете общеевропейских рекомендаций Совета Европы, а именно с позиций коммуникативных языковых компетенций и освещен опыт обучения иностранным языкам в высших учебных заведениях, определены перспективы дальнейших исследованийУ статті проаналізовані підходи стосовно викладання сучасних мов у світлі загальноєвропейських рекомендацій Ради Європи, зокрема з позицій комунікативних мовних компетенцій та висвітлено вітчизняний досвід навчання іноземним мовам, визначені перспективи подальших досліджень.The article highlights the approaches to modern languages teaching in light of Common European Framework of Reference of Council of Europe, taking into consideration the Communicative linguistic competences. The experience of Foreign Languages teaching in High educational establishments and the рperspectives of the future research are revealed.ruобщеевропейские рекомендации Совета Европы по языковому образованиюкоммуникативные языковые компетенцииязык для профессионального общениякоммуникативные сферыкоммуникативные ситуациикоммуникативные ролизагальноєвропейські рекомендації Ради Європи з мовної освітикомунікативні мовні компетенціїмова для професійного спілкуваннякомунікативні ролікомунікативні сферикомунікативні ситуаціїCommon European Framework of Reference for Languages LearningTeaching and AssessmentCommunicative linguistic competencesLanguage for special purposesCommunicative spheresCommunicative situationsCommunicative rolesКоммуникативные языковые компетенции в свете общеевропейских рекомендаций Совета Европы по вопросам языкового образованияКомунікативні мовні компетенції в світлі загальноєвропейських рекомендацій Ради Європи з мовної освітиCommunicative linguistic competences in light of Common European Framework of Reference for Languages Learning, Teaching and AssessmentArticle