Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.2022-01-042022-01-042021Матеріали 76-ї наук. конф. проф.-виклад. складу і наук. працівн. екон.-прав. факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, (Одеса, 24–26 листоп. 2021 р.). – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32165Сьогодні в умовах глобальних змін технологічних укладів та прискорення цифрових трансформацій усіх сфер діяльності суспільства все більш критичного значення набуває проблема розробки дієвих механізмів адаптації інформаційно-аналітичного забезпечення підтримки управлінських рішень у менеджменті та маркетингу до технологічних викликів, які пов’язані з розвитком технологій блокчейн, Іnternet of Things (IoT) та Іnternet of Everything (IoE), штучного інтелекту, аналізу великих даних, хмарних обчислень тощо.ukцифровізаціяадаптаціямаркетингуправлінняМеханізм адаптації інформаційно-аналітичного забезпечення в управлінні та маркетингу до технологічних викликів сьогоденняArticle