Прокоф'єва, Любов БорисівнаProkofyeva, Lyubov B.2025-07-092025-07-092025Прокоф’єва Л. Б. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів / Л. Б. Прокоф’єва // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 5 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 2. – С. 156–162.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41876У статті розглянуто особливості впровадження інтерактивних технологій навчання у процес підготовки майбутніх учителів. Автором проаналізовано специфіку інтерактивних технологій навчання – педагогічного тренінгу, проєктної технології, дискусії, моделювання педагогічних ситуацій та вирішення завдань з педагогіки.The article considers the peculiarities of implementing interactive learning technologies in the process of training future teachers. The author analyzes the specifics of interactive learning technologies, including pedagogical training, project technology, discussion, modeling pedagogical situations and solving pedagogical tasks.ukінтерактивні технології навчаннякомпетентнісний підхід в освітіпрофесійна компетентністьмайбутні вчителінавчально-виховний процесinteractive learning technologiescompetence approach in educationprofessional competencefuture teacherseducational processВикористання інтерактивних технологій навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх учителівArticle378.4(477.74)