Малахова, Наталія МихайлівнаЧеботарьов, Олександр МиколайовичАлександрова, Олександра ІгорівнаМалахова, Наталия МихайловнаЧеботарёв, Александр НиколаевичАлександрова, Александра ИгоревнаMalakhova, Natalia N.Chebotaryov, Oleksandr M.Aleksandrova, Oleksandra I.2018-10-122018-10-122002Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/19141Розроблено вимоги та складено модульні системи навчання для кількісних методів аналізу: титриметричних, оптичних та електрохімічних. Кожен розділ складається з чотирьох модулів, які забезпечують всебічне та послідовне описання теоретичних основ та практичного використання будь-якого методу. У статті наводяться приклади механічно-логічного розподілу навчальної інформації по модулях та схеми дії відповідної модульної системи, що забезпечує системно-структурний підхід в викладанні кількісного аналізу.Разработана система модулей для изучения раздела “Количественный анализ” дисциплины “Аналитическая химия” (Титриметрические, оптические и электрохимические методы анализа.) Каждая тема включает четыре модуля, которые обеспечивают комплексный подход к описанию любого метода анализа.The system of modules for learning of the “Quantitative analysis” (discipline “Analytical chemistry: ’’Tytrimetrical, optical and electrochemical methods of the analysis) is developed. Each theme includes four modules, which provide the complex approach to the description of each method of the analysis.ukкількісний аналізнавчаннямодульні системиколичественный анализмодульное обучениеquantitative analysismodular trainingЗастосування принципів модульного навчання до кількісних методів аналізуПрименение принципов модульного обучения к количественным методам анализаApplication of principles of modular training to quantitative methods of the analysisArticle