Балинська, Карина Сергіївна2018-05-032018-05-032017Балинська, К. С. Сучасне корпоративне видання як елемент соціальних комунікацій (за матеріалами журналу "Лінія життя " 2015-2016 рр.) = Modern corporate publication as part social communication of the journal ''Life line'' of 2015-1016) : дипломна робота бакалавра / К. С. Балинська ; наук. кер. Т. М. Шевченко ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. видавничої справи та редагування . – Одеса, 2017 . – 47 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/14449Об’єктом дослідження є журнал «Лінія життя» як корпоративне видання для клієнтів компанії «ІNTO-SANA». Предметом дослідження дипломної роботи є особливості цього видання як корпоративного у контексті соціальних комунікацій.Метою нашої роботи є вироблення практичних порад та рекомендацій (сформованих на основі редакторського аналізу) щодо вдосконалення обраного періодичного видання у соціально-комунікативному аспекті.other6.030303 видавнича справа та редагуваннякорпоративне виданняконтентсоціальні комунікаціїмасова інформаціяспеціалізоване виданнякорпоративна культураСучасне корпоративне видання як елемент соціальних комунікацій (за матеріалами журналу "Лінія життя " 2015-2016 рр.)Modern corporate publication as part social communication of the journal ''Life line'' of 2015-1016)Other