Губаровська, Алла Анатоліївна2019-12-142019-12-142018Губаровська, А. А. Вплив самооценки на адаптивні можливості особистості в підлітковому віці = The impact of self-assessment on adaptive personality abilities in adoles-cence : дипломна робота бакалавра / А. А. Губаровська; наук. кер. Н. В. Артюхіна; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т психол. та соц. роботи, Каф. соц. та прикладної психол.. – Одеса, 2018. – 51 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26695Актуальність теми. Відомо, що особистістю людина не народжується, а стає нею в процесі спільної діяльності з іншими людьми. Здійснюючи ті чи інші вчинки, людина постійно (але завжди усвідомлено) звіряється з тим, що очікують від неї оточуючі. Інакше кажучи вона “приміряє” їхні вимоги, думки, почуття. Відштовхуючись від думки оточуючих, людина виробляє механізм, з допомогою якого відбувається регуляція її поведінки та самооцінки. Під самооцінкою прийнято розуміти оцінку особистістю себе, своїх якостей й визначити місця серед інших людей. Психологічні дослідження переконливо доводять, що особливості самооцінки впливають на емоційний стан та на задоволеність роботою, навчанням, життям, і відносини з оточуючими.uk6.030102 психологіяпсихологічний дискурсформування самооцiнкиадаптивна можливістьВплив самооценки на адаптивні можливості особистості в підлітковому віціThe impact of self-assessment on adaptive personality abilities in adolescenceDiplomas