Дубініна, Яна ПавлівнаДубинина, Яна ПавловнаDubinina, Yana P.2018-10-092018-10-092013Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практикиhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/19030У статті в контексті комплексної методології (системної, синергетичної та інтерпретивної складових) визначено соціологічну концепцію управління освітою в регіоні та подано інтерпретація основних понять – “освіта”, “управління освітою”, “управління освітою регіону”.∗Висвітлено сучасну специфіку управління як чинник розвитку світової системи. Запропоновано операційні дефініції базових понять дослідження, що складаються із комплексу методологічних складових.В статье в контексте комплексной методологии (системной, синергетической и интерпретивной составляющих) определено социологическую концепцию управления образованием в регионе и представлены интерпретация основных понятий – “образование”, “управление образованием”, “управление образованием региона”. Освещенна современная специфика управления как фактор развития мировой системы. Предложены операционные дефениции базовых понятий исследования, состоящие из комплекса методологических составляющих.The article deals with the definition of the sociological concept of regional educational management in the context of a comprehensive methodology (systemic, synergetic and interpretive components) and interpretation of the basic concepts – “education”, “educational management”, “regional educational management”.ukкомплексна методологічна стратегіяосвітауправління освітоюуправління освітою в регіоніефективність регіональної системи освітикомплексная методологическая стратегияобразованиеуправление образованиемуправление образованием в регионеэффективность региональной системы образованияcomplex methodological strategyeducationeducational managementregional educational managementthe effectiveness of the regional education systemУправління освітою в регіоні: соціологічний аспектУправление образованием в регионе: социологический аспектManagement education in the region: sociological aspectArticle